Przedstawiciel Dragona - Przeglądanie profilu: Lubiane - Forum Wędkarskie | Wędkarska Tuba

Skocz do zawartości


Przedstawiciel Dragona

Rejestracja: 08 mar 2016
Poza forum Ostatnio: 13 mar 2016 06:49
-----

#42850 Jakość Zaubera z dystrybucji Dragona.

Napisane przez Przedstawiciel Dragona w 12 marzec 2016 - 11:26

Na chwilę przed próbą rozkręcenia kołowrotka, zamówiłem dwie sztuki nierdzewnych łożysk EZO. Dzięki za rady, ale jednak skorzystam z serwisu. Na kołowrotek mogę czekać, bo jest koniec sezonu. Nie chcę tracić gwarancji w kołowrotku, który kupiłem tydzień temu  :angry: Oddając kołowrotek, wypisuje się kartę z usterkami. Po prostu dosyć dosadnie napiszę co i jak. Jeżeli naprawa zostanie dokonana, jak w drugim Zauberze, to będę się kontaktował bezpośrednio z Dragonem. Już kiedyś jeden serwis (komputerowy) bardzo się poprawił, po rzuceniu hasła "UOKiK"  ;)

Witam,

w imieniu Design Fishing przepraszam Kolegę @bzooora za zaistniałą sytuację. W tym przypadku, winę ponosi Firma (bez względu na szczegóły zdarzenia i prawdziwy powód złej obsługi Klienta) i jeszcze raz przepraszam w jej imieniu. Wolą Design Fishing (właściciela marki Dragon) jest właściwa obsługa Klientów i w tym celu został stworzony właściwy system obsługi i nadzoru usług, niestety, zawiódł człowiek - na to Firma nie ma bezpośredniego wpływu by móc takim incydentom zapobiec. Może jedynie wyciągnąć konsekwencje wobec winnego w imię poprawy jego jakości pracy.

 

Przeczytałem kartę serwisową i po podpisie osoby wykonującej czynności przy kołowrotku wiem, kto to robił. W najbliższy poniedziałek zdam relację osobie decyzyjnej w firmie oraz przełożonemu w owym czasie tego serwisanta.

Odnośnie osoby serwisanta, to bardzo młody chłopak zatrudniony na innym etacie sezonowym - firma postanowiła na kilka miesięcy przenieść go do przyuczenia w serwisie (ze statusem ucznia), aby i chłopak zdobył doświadczenie, i przy okazji nie musiał wylądować na kilkumiesięcznym bezrobociu. W tej chwili (po rozpoczęciu sezonu) wykonuje pracę nie związaną z serwisem, na "swoim" etacie sezonowym. Wygląda na to, że samodzielnie wykonał tę pracę (przy kołowrotku) i z niewiadomej mi przyczyny jego przełożony nie sprawdził efektów tych "napraw". Jak widać, wynikła z tego nieprzyjemna sytuacja dla Klienta i dla firmy, co nie powinno mieć miejsca.

 

Odnośnie jakości technicznej koł. Ryobi - proszę, nie używajcie sobie na Dragonie za wady produkcyjne, ponieważ Dragon jest tylko dystrybutorem. Producentem jest Ryobi, to Ryobi ustala reżim technologiczny i trzyma pieczę nad jakością produkcji i kontrolą jakości. Dragon zdecydował się na wprowadzenie 5-letniego serwisu gwarancyjnego i również ponosi wydatki z powodu wad produkcyjnych - niezawinionych przez Dragona.

 

W przypadku złej (niewłaściwej) obsługi przez serwis proszę nie wietrzyć spisku przeciwko klientowi, lecz napisać do firmy w sposób rzeczowy opisując zdarzenie, może być na mój adres służbowy centrala@firmadragon.pl Każdą sprawę bezzwłocznie zrelacjonuję przełożonym.

 

Pozwolę sobie jeszcze raz napisać, że Zarząd Firmy stara się jak najlepiej obsłużyć Klientów. Rozmawiam z Nim o trudnych sprawach w relacji Klient-Firma i nigdy nie zrobili nic, co mogłoby zaszkodzić wizerunkowi Firmy - Klient jest najważniejszy w tej relacji.

 

Pozdrawiam, Waldemar Ptak


  • Komu pomógł : Jary


#42671 Kto jest dystrybutorem kołowrotków ryobi?

Napisane przez Przedstawiciel Dragona w 10 marzec 2016 - 13:19

Witam :)

Dziękuję za zapoznanie się z treścią posta dotyczącego autoryzowanej dystrybucji.

Przedstawiłem oficjalne oświadczenie Firmy, w której pracuję - Design Fishing, właściciela marki Dragon.

 

Abyśmy dobrze zostali zrozumiani: nie chodzi o to, że Konger sprzedaje kołowrotki Ryobi (wiedzieliśmy o tym przystępując do współpracy z YOSHUYA legalizowanej umową - http://dragon-fishing.com/ea.jpg ), a jedynie o to, że Konger nazywa siebie autoryzowanym dystrybutorem, co wg naszych informacji mija się z prawdą.

 

Co do poziomu świadczonych usług przez serwis Dragona - ja tych ludzi znam, pracujemy w jednej firmie i mam o nich dobre zdanie. Mam naprawdę dużo sprzętu wędkarskiego, który wymaga serwisowania, chłopaki robią to dobrze. Rozumiem, że i tutaj mogą się zdarzyć incydenty, jednak jak życie pokazuje, najwięcej "incydentów" bierze się z rozbieżności interesów: wędkarz twierdzi, że wędzisko samo się złamało, a analiza śladów na blanku np. wskazuje zderzenie się blanku z czymś ciężkim np. wahadłówką lub pilkerem. Oczywiście wędkarz idzie w zaparte, serwis odrzuca roszczenia, a w internecie pojawia się wpis "jako to serwis Dragona jest be". Na jednym z for znalazłem post właściciela sklepu, który otwarcie pisał coś w tym stylu: Wpadnijcie do mnie z uszkodzonym sprzętem, zagadajcie byle po dobroci a załatwię wam każdą naprawę jako gwarancyjną - najważniejsze, to dobra bajerka na reklamacji i ja w tym pomogę. Piszę z pamięci, to nie jest cytat. Chodzi o to, że ów sprzedawca w ten sposób (tak myśli i tego sobie życzył) przyciągnie klientów do swojego sklepu.

Inną przyczyną "krytykowania" serwisu jest reklamowanie kołowrotka za cenę det. 120 zł używanego do łowienia bardzo ciężko w dużej rzece. W naszym katalogu, wyraźnie podajemy, że dany kołowrotek nadaje się do łowienia suma, sandacza lub lekkiego spinningu. Należy zapoznać się z treścią katalogową i zaleceniami, a nie będzie nieporozumień w serwisie.

 

 

Odnośnie serwisowania koł. Ryobi w serwisie Dragona pochodzących od wszystkich "importerów". Otóż, prowadzimy serwis pogwarancyjny, każdy użytkownik koł. Ryobi "Kongera" może u nas naprawiać, ale nie w ramach gwarancji, jaką udzielamy kołowrotkom z wybitym na stopce numerem G201.

 

Zamieszczam kopię oświadczenia, które rozwiewa wątpliwości niedowiarków i niepoprawnych optymistów w sprawie 5-letniej gwarancji innych firm, niż Dragona.

 

Poniżej tłumaczenie przygotowane przez pracownika firmy:


"Niniejszym pragniemy poinformować, że firma Konger nie jest autoryzowanym dystrybutorem sprzętu Ryobi. Jedyną firmą, która może nas reprezentować na terenie Polski jest Design Fishing Sp. z.o.o. Kołowrotki zakupione poza autoryzowaną siecią dystrybucji Ryobi nie są objęte oficjalną 5-letnią gwarancją."

 

 

pozdrawiam i dziękuję za uwagę

 

 

writ.jpg




#42561 Jesteś nowy na forum ? Przedstaw się :) - Powitalnia

Napisane przez Przedstawiciel Dragona w 08 marzec 2016 - 23:57

Witam forumowiczów i adminów, mam na imię Waldemar i jestem do Waszej dyspozycji jako Przedstawiciel Dragona. Jako pierwszą wiadomość zamieściłem wypowiedź nt. przedstawicielstwa koł Ryboi - widziałem, że w odpowiednim wątku koledzy trochę wahali się nie mając pewności, jak to faktycznie jest z tym przedstawicielstwem.

 

pozdrawiam :)


  • Komu pomógł : Alex


#42560 Kto jest dystrybutorem kołowrotków ryobi?

Napisane przez Przedstawiciel Dragona w 08 marzec 2016 - 23:48

Witam forumowiczów, w związku z zapytaniami i niepewnymi odpowiedziami odpowiem, co następuje:

- Dragon jest przedstawicielem Okumy w Polsce

- Dragon jest jedynym przedstawicielem koł. Ryobi w Polsce, serwisujemy koł. w Kruszynie krajeńskim, położonym kilka km od Bydgoszczy.

 

Mam nadzieję, że to oświadczenie rozwieje wątpliwości powstające po wypowiedziach przedstawicieli Kongera jakoby to oni byli przedstawicielem:

 

Jedynym dystrybutorem w Polsce, autoryzowanym przez samego producenta, tj.firmę RYOBI, jest Dragon (czyli firma Design Fishing). Wg naszej wiedzy, tzw. „autoryzacja” firmy Konger, to po prostu import z drugiej ręki, z pogrążonego w olbrzymim kryzysie rynku rosyjskiego. Potrwa to tak długo, jak długo rosyjski dystrybutor będzie zmuszony odsprzedawać towar nieoficjalnie i za bezcen każdemu, kto chce zapłacić gotówką. A później na rynku pozostanie oczywiście tylko jeden dostawca, ten rzeczywiście oficjalny i autoryzowany, czyli Dragon. Niestety konsekwencje upadku drugiego systemu dystrybucji poniosą wędkarze – nabywcy kołowrotków Ryobi od Kongera, którzy będą mieli problemy z gwarancją i serwisem.

A propos wspomnianej przez firmę Konger autoryzacji, my naszą umowę z RYOBI publikujemy tu: http://dragon-fishing.com/ea.jpg . Może również firma Konger zaprezentuje użytkownikom internetu swoją umowę dystrybucyjną? Zapraszamy, niech nasi Klienci sami ocenią całą sytuację.

Waldemar Ptak, Design Fishing

 

ea.jpg