Serwis / Naprawa kołowrotków - Serwis - Forum Wędkarskie | Wędkarska Tuba

Skocz do zawartości

Zdjęcie

Serwis / Naprawa kołowrotków

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
74 odpowiedzi w tym temacie

#1 jerry

jerry

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
  • MiejscowośćWarszawa/Toruń

Reputacja: 0

Napisano 24 luty 2014 - 14:44

Witam, jestem początkującym wędkarzem i "odziedziczyłem" po wujku sprzęt wędkarski.Mam do Was koledzy pytanie gdzie mogę oddać kołowrotki do przeglądu (serwisu) , w celu sprawdzenia i przesmarowania. Samemu nie chcę (żeby ich nie popsuć) tego robić. Może znacie jakieś namiary na taki serwis ( najlepiej w Warszawie) lub jakiegoś kolegę który się takimi rzeczami zajmuje . Z góry dzięki za info .pozdrawiam Jarek

#2 Bartass

Bartass

Zapaleniec

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1051 postów
  • Ulubiona metoda:Spining
  • MiejscowośćToruń ( Grabowiec )

Reputacja: 560

Napisano 24 luty 2014 - 22:42

Z tego co wiem to w Toruniu u Jacka w sklepie Krzychu naprawia i konserwuje kołowrotki. Jedynie tak Ci mogę pomóc kolego.

#3 jerry

jerry

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
  • MiejscowośćWarszawa/Toruń

Reputacja: 0

Napisano 25 luty 2014 - 17:28

Dzięki kolego. Jeszcze w tym tyg. podjadę i spytam.

#4 Frogerset

Frogerset

Bywalec

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Ulubiona metoda:spinning
  • MiejscowośćBydgoszcz

Reputacja: 95

Napisano 24 luty 2015 - 21:43

Podłączam się...u jakiego Jacka w sklepie, można telefon adres, też potrzebuje dosmarowania w stelli i szukam kogoś w kuj. pom bez wysyłania na koniec Polski

#5 Darks

Darks

Dyskutant

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 193 postów

Reputacja: 38

Napisano 24 luty 2015 - 21:53