Ponton i silnik - Pozostały sprzęt i akcesoria - Forum Wędkarskie | Wędkarska Tuba

Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ponton i silnik

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotr L

Piotr L

Dyskutant

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 193 postów
  • Ulubiona metoda:spławik spining grunt
  • MiejscowośćToruń

Reputacja: 43

Napisano 28 maj 2018 - 19:07

Witam.Panowie potrzebuję pomocy odnośnie takowego sprzętu.Po prawie trzydziestu latach wędkowania z brzegu coś mnie tknęło żeby kupić jakieś pływadło.Po zapoznaniu się z podobnymi tematami na naszym forum dokonałem pierwszych wyborów tj.ponton kolibri lub bark a silnik coś z haswinga.Problem jest z doborem wielkości.Będę pływał sam a trolling nie wchodzi w grę.Zastanawiam się nad długością 2.8m a w temacie silnika jestem zielony nie ogarniam tych lbs'ów i maximaizerów.I jeszcze jedna sprawa czy rozkładanie i składanie w pojedynkę jest mocno upierdliwe?Dzięki za pomoc.

#2 dawid7171

dawid7171

Dyskutant

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 197 postów
  • Ulubiona metoda:spinning
  • MiejscowośćWytrębowice / Toruń

Reputacja: 127

Napisano 28 maj 2018 - 21:07

Po dwóch latach użytkowania pontonu (składanie i roskładanie na każdej wyprawie) dodam że jeżdżę z kolegą,zainwestowaliśmy w przyczepę. Wnioski: szkoda że wcześniej jej nie kupiliśmy. Przynajmniej poł godziny więcej na wędkowanie. A dla samego pontonu też lepiej gdy jest stale napompowany a nie rozkładany i składany (na zgięciach może z czasmem pękać)

#3 Bartass

Bartass

Zapaleniec

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1104 postów
  • Ulubiona metoda:Spining
  • MiejscowośćToruń ( Grabowiec )

Reputacja: 641

Napisano 29 maj 2018 - 16:16

Piotr moim zdaniem większa moc silnika nie zaszkodzi zawsze możesz szybciej dopłynąć do miejscówek a i czasami uciec przed burzą bo i ta potrafi złapać na środku jeziora osobiście mam silnik Haibo 54 lbs bardzo fajnie pływa na allegro sa w zestawach z aku i ładowarka w dobrych cenach