Echosonda +/- 1500 pln - Pozostały sprzęt i akcesoria - Forum Wędkarskie | Wędkarska Tuba

Skocz do zawartości

Zdjęcie

Echosonda +/- 1500 pln

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 nsge

nsge

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Reputacja: 0

Napisano 05 czerwiec 2016 - 09:41

Witam.

Poszukuję echosondy. Sam osobiście nie znam się na tym i proszę o pomoc. Poszukuję sondy na jeziora w okolicach Olsztyna (małe jeziora do głębokości max. 6/7m).

Czym się kierować przy wyborze echosondy? Dodam, że nie będzie ona dla mnie i ma być to niespodzianka.

Chciałbym się zmieścić do około +/- 1500 pln.

Znacie jakieś dobre, polecane i znane sondy? (Dobrze jakby nie były przestarzałe bo ma ona starczyć na lata)

Proszę o pomoc.

#2 adamo

adamo

Gaduła

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 490 postów
  • Ulubiona metoda:Z opadu
  • MiejscowośćPomorskie, Gniew

Reputacja: 46

Napisano 05 czerwiec 2016 - 12:48

Kolego sonda pokazuje obraz w miarę czytelny od głębokości około 3-4m na płytszych wodach raczej wszystko się zlewa.

Co by miała ta sonda mieć GPS, CHIRP, jaka wielkość, czarno biała czy kolorowa? Jest to prezent dla jakiegoś wędkarza to podpytaj się na jakie ryby się nastawia drapieżniki czy biało ryb? 

#3 nsge

nsge

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 05 czerwiec 2016 - 18:28

To prezent dla wędkarza nastawionego na drapieżniki.

Obraz dobrze jakby był kolorowy.

Jezioro na którym będzie używana sonda na samych brzegach ma kilka metrów głębokości, a od brzegu jest to nawet po 20 metrów głębokości (poprzednie informacje co podałem były błędne.. teraz sprawdziłem dobrze głębokości).

GPS niekoniecznie... CHIRP - niestety nie wiem co to jest bo tak jak pisałem jestem zielony w tym temacie.

Sonda dobrze by było jak się zmieści w przedziale do 1500 pln.

Spróbuję się trochę podpytać ale będzie ciężko się czegoś dowiedzieć nie zdradzając przy tym, że to prezent.